آخرین خبرهااسلایدر

پاکستان: ایران، برادر ماست

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان بر تلاش‌های این‌ کشور برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مقابله با چالش‌ تروریسم تاکید کرد و گفت: ایران کشور برادر ما است و پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی همسایه خود احترام می‌گذارد.

به گزارش تدبیرشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان بر تلاش‌های این‌ کشور برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مقابله با چالش‌ تروریسم تاکید کرد و گفت: ایران کشور برادر ما است و پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی همسایه خود احترام می‌گذارد.
به گزارش وزارت امور خارجه پاکستان، ممتاز زهرا طی کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در اسلام‌آباد طی پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران کشور برادر ما است و مردم پاکستان برای ملت ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند.
وی افزود: ما هیچ تمایلی به تشدید تنش‌ها نداریم و با توجه به روابط برادرانه میان دو کشور انتظار می‌رود هیچ اقدامی برای تحت تاثیر قرار گرفتن صلح و امنیت در منطقه انجام نخواهد شد.
ممتاز زهرا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشور بسیار نزدیک و همسایه ما است و معتقدیم که کانال‌های ارتباطی میان دو کشور می‌تواند راهکار رسیدگی به مسائل مشترک باشد.
/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا