آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

سرپرست فرمانداری لاهیجان: از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای جلب مشارکت در انتخابات استفاده گردد

انتخاباتروح الله بخشی نژاد گفت : دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است که در این زمینه بایستی از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهت افزایش و تقویت مشارکت مردم استفاده کنیم که این امر مستلزم توزیع عادلانه همه امکانات و احصاء نقاط ضعف و آسیب پذیر است.

به گزارش تدبیرشرق، روح الله بخشی نژاد سرپرست فرمانداری لاهیجان ظهر امروز در جلسه مشترک هیات های نظارت و اجرایی و کمیته امنیت انتخابات شهرستان با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو و نقشه های پلید دشمنان ، بر لزوم هوشیاری همگان ، به ویژه نیروهای امنیتی و انتظامی در این انتخابات تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر نقش ویژه کمیته اطلاع رسانی در افزایش مشارکت و همچنین لزوم عدالت در توزیع امکانات تبلیغاتی افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است که در این زمینه بایستی از همه ظرفیت های موجود در شهرستان جهت افزایش و تقویت مشارکت مردم استفاده کنیم که این امر مستلزم توزیع عادلانه همه امکانات و احصاء نقاط ضعف و آسیب پذیر است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به سیاه‌نمایی ها و فعالیت های مخرب برخی از افراد و جریانات معاند ، تصریح کرد: این جریانات در تلاش هستند تا سلامت انتخابات را خدشه دار کنند که این وظیفه ماست در زمینه جرایم و تخلفات انتخاباتی هوشیار باشیم تا به اعتماد عمومی شهرستان آسیبی نرسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان در ادامه افزود: در زمینه تخلفات انتخاباتی از هم اکنون باید از تمام ابزارهای قانونی استفاده کنیم و این باور را در سطح جامعه تقویت نماییم که خرید و فروش آرا و سایر تخلفات انتخاباتی چه آسیبی به آینده این کشور می زند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا