آخرین خبرهااستان هااسلایدر

کاش مردم خواب نباشند؛ خواب بهت آور سخنران اصلی مراسم انتخاباتی اصولگرایان گیلان!

به گزارش تدبیرشرق، عصر روز گذشته، اجتماع جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با حضور چهره‌های مختلف سیاسی از جمله‌ برخی کاندیداهای انتخابات مجلس و با سخنرانی سردار علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور و محمدسعید احدیان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.

افراد حاضر در این مراسم، با دعوت جبهه مردمی ایران قوی، جمعیت پیشرفت و عدالت و حزب خدمتگزاران انقلاب اسلامی استان گیلان در این همایش شرکت داشتند.

آنچنان که پایگاه خبری جارستان به آن اشاره کرده، چُرت علیرضا افشار، معاون سیاسی اسبق وزیر کشور و سخنران اصلی این مراسم از نکات جالب توجه این دورهمی اصولگرایان استان است.

این خواب و چُرت آشکار سخنران مراسمی که برخی مخاطبان و منتخبان آن هم، معمولا به خصوص در دوره اخیر در خواب بوده‌اند، به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد که تا چه اندازه جلسات و همایشات این چنینی، مفید و مثمر ثمر است!

مراسماتی که در ادوار گذشته نیز نشان داده که خروجی آن‌ها شاید برای عده‌ای خوشایند باشد، اما برای مردم و کشور خیر.

افرادی که قصد دارند با ارائه لیست‌های انتخاباتی خود، سرنوشت مجلس را رقم بزنند اما هیچگاه پاسخگوی عملکرد خود نبوده‌اند.

همان‌گونه که یکی از پر سر و صدا ترین لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان در گیلان در ادوار گذشته، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا)، پس از پایان انتخابات، دیگر از آنان در مقام پاسخگویی خبری نشد تا امروز که رئیس آن، خود را برای سومین بار کاندیدای انتخابات مجلس کرده است!

شاید سخنران مراسم انتخاباتی مدعیان اصولگرایی در گیلان در خواب ناز باشد و برخی نیز خود را به خواب بزنند، اما این امید وجود دارد که مردم نه تنها خواب نباشند، بلکه با هوشیاری خود، خواب عده‌ای که خود را همیشه محق می‌دانند، برآشفته سازند‌.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا