آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

‍ بوکس گیلان، زنگ تفریح بوکس کشور

بوکسورهای گیلان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور، زنگ تفریح رقبا بودند و یکی پس از دیگری با شکست، از گردونه رقابتها حذف شدند تا گیلان در بین تیم های انتهای جدول قرار گیرد.

 به گزارش تدبیرشرق، رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که از روز یکشنبه دهم دی ماه با حضور ۱۵۳ بوکسور به میزبانی ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی آغاز شده بود، پنجشنبه چهاردهم دی ماه با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید و تیم‌های تهران، خوزستان، مازندران و کرمانشاه به ترتیب دوم تا پنجم شدند و تیم گیلان هم که با ترکیبی کامل و به سرمربیگری امین قاسمی پور در این رقابتها شرکت کرده بود تنها با کسب دو امتیاز، از بین ۳۱ استان، بوسه ای به رده های انتهایی جدول زد.

 گیلان در این رقابتها، که انتخابی تیم ملی نیز بود و در اوزان المپیکی برگزار می شد، با ترکیب امیرحسین دولتی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، رضا مرادی در وزن ۷۱ کیلوگرم، حمیدرضا سعید در وزن ۸۰ کیلوگرم، مهدی نوروزی در وزن ۹۲ کیلوگرم و رضا خلیل زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم شرکت کرد که با شکست های پیاپی ره به جایی نبرد و به همراه همدان، بوشهر، یزد و کهگیلویه و بویراحمد با دو امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

 نکته مهم اینکه پیش از اعزام تیم به مسابقات، صفحه هیات بوکس گیلان در اینستاگرام، خبر از انتخاب کل نفرات اعزامی از یک باشگاه خصوصی داد که بسیار عجیب بود، شاید این مهم بخاطر مشغله فراوان بابک بردبار رئیس هیات بوکس گیلان، بواسطه حضورش در رويدادهای مختلف جهت قضاوت بوده باشد، ولی هرچه که هست این بی توجهی به امور هیات، می تواند زنگ خطر جدی برای بوکس گیلان به شمار آید. بلاشک سایر باشگاه ها و سایر شهرستان ها و سایر مربیان و ورزشکاران استان در طول سال زحمات فراوانی کشیدند که حداقل دستمزد آنها گذاشتن مسابقات انتخابی بود ‌که با عدم درایت و مدیریت صحیح هیات این فرصت برای سایرین از دست رفت و حقشان ضایع شد.

نگارنده بارها پیشنهاد داده بود باتوجه به سابقه و تجربه بردبار در قضاوت، وی به تخصص اصلی خود یعنی داوری بپردازد تا موفقیت های بهتر و بیشتری برای کشور کسب کند و مدیریت ریاست هیات بوکس گیلان را به افراد متخصص و فنی بسپارد تا اینگونه در مسابقات کشوری، زنگ تفریح رقبا نباشیم.

/خط اول ورزشی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا