آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

اسماعیل هنیه: ترور شهید العاروری نقض تمامیت ارضی لبنان بود

تروررهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت معاون رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت و این اقدام را نقض تمامیت ارضی لبنان خواند.

«اسماعیل هنیه» رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان تسلیت گفت و این اقدام را نقض تمامیت ارضی لبنان خواند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه همچنین شهادت «سمیر فندی» و «عزام الاقرع» دو فرمانده قسامی را تسلیت گفت.

وی گفت:« عملیات ترور شهید صالح العاروری وحشی‌گری رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در هر مکانی را ثابت کرد».

رهبر حماس خاطر نشان کرد که ترور شهید العاروری و دیگر برادرانش در جنبش حماس یک اقدام کاملا تروریستی و نقض تمامیت ارضی لبنان است.

اسماعیل هنیه بیان کرد که دشمن صهیونیستی قادر نخواهد بود عزم و اراده ملت فلسطین و مقاومت را درهم شکند.

وی افزود: «خون العاروری و برادرانش با خون هزاران نفر از فرزندان ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و خارج در نبرد قدس و الاقصی آمیخته شد».

هنیه تاکید کرد: «شیخ صالح العاروری و برادرانش پس از یک زندگی پر از ایثار، جهاد، مقاومت و کار در راه فلسطین و در راس آن قدس و مسجد مبارک الاقصی، به شهادت رسیدند و به بالاترین آرزوهای خود در این مسیر سخت و دشوار رسیدند. آنها مردان نیرومندی را تربیت کردند که پرچم را پس از آن‌ها حمل می‌کنند و این راه را به یاری خداوند برای دفاع از ملت، سرزمین و مقدسات ما تا آزادسازی و بازگشت ادامه می‌دهند».

وی تصریح کرد: «جنبشی که رهبران و بنیانگذاران آن در راه عزت ملت فلسطین به شهادت می‌رسند، هرگز شکست نخواهد خورد و این ترورها بر قدرت، صلابت و عزم آن می‌افزاید».

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا