آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

پوتین: روسیه هرگز عقب نخواهد نشست

روسیهرئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی به مناسبت پایان سال ۲۰۲۳ گفت روسیه «هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.»

براساس گزارش رسانه دولتی روسیه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در سخنرانی از پیش ضبط شده که کمتر از چهار دقیقه به طول انجامید، بر وحدت ملی تاکید کرد. به گزارش آسوشیتدپرس، این سخنرانی به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از سال قبل بود.

به گزارش تدبیر شرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، پوتین در اظهارات خود گفت: «ما بارها ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم سخت‌ترین مشکلات را حل کنیم و هرگز عقب نخواهیم نشست، زیرا هیچ نیرویی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند.»

پوتین در اظهارات خود به نام اوکراین اشاره نکرد، گرچه جنگ تقریبا دو ساله در این کشور موضوع اصلی اظهارات او بود. ولادیمیر پوتین با ستایش «همبستگی، شفقت و صلابت» شهروندان روسی گفت: آنچه ما را متحد و منسجم می‌کند، سرنوشت میهن و درک عمیقی از بالاترین و مهم‌ترین مرحله تاریخی است که روسیه از آن عبور می‌کند.

او از سربازانی که در خط مقدم برای روسیه می‌جنگند تقدیر کرده و گفت: ما به شما افتخار می‌کنیم، شما قهرمان هستید و همه مردم حامی شما هستند و شما این را احساس می‌کنید.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که پوتین به حملات مرگبار اوکراین به شهر بلگورود روسیه در روز شنبه که منجر به کشته شدن ۲۴ نفر و زخمی شدن ۱۰۸ نفر شد، اشاره‌ای نکرد. در میان کشته‌شدگان سه کودک هم بودند. به گزارش آسوشیتدپرس، امسال بسیاری از جشن‌ها در مسکو برگزار نشد و آتش‌بازی و کنسرت مرسوم در میدان سرخ امسال هم مانند سال گذشته لغو شد. براساس گزارش‌ها، برخی از دیگر شهرهای روسیه هم پس از حمله به بلگورود مراسم آتش‌بازی را لغو کردند

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا