آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رئیس اتاق بازرگانی گیلان بیان کرد: ۹۰ درصد چای و ۶۰ درصد کیوی ایران در گیلان تولید می‌شود | زمان تشریفات پایان یافته، عملیاتی رفتار کنیم

قاسم رضائیان گفت: اتاق بازرگانی گیلان در ارتباط با همه حوزه‌ها جهت تسهیل ارتباط بین تولیدکنندگان، صادر کنندگان و تجار ایرانی و تجار روسی با تمام مدیران دولتی ارتباط بسیار خوبی دارد.

به گزارش تدبیرشرق، قاسم رضائیان، رئیس اتاق بازرگانی گیلان در نشست میز تجاری گیلان و روسیه اظهار کرد: ایران کشوری چهارفصل است، شما درحال حاضر در یک قسمت کشور ایران روی برف میتوانید اسکی بازی کنید و یک طرف دیگر میتوانید در ساحل گرم جنوب، شنا کنید.

وی بیان کرد: همین که تنوع آب و هوایی بسیار خوبی داریم، تنوع تولیدات نیز در همه محصولات در کشور ایران هم وجود دارد.

رضائیان گفت: اگر در اتاق بازرگانی بتوانیم ارتباط را به درستی مدیریت کنیم مطمئنا به نفع هر دو کشور خواهد شد. اتاق بازرگانی گیلان در ارتباط با همه حوزه‌ها جهت تسهیل ارتباط بین تولیدکنندگان، صادر کنندگان و تجار ایرانی و تجار روسی با تمام مدیران دولتی ارتباط بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: سعی کردیم تمامی عوارض و مشکلاتی که ممکن است برای تولیدکننده و تجار ایجاد کنند را برطرف کنیم.

رضائیان با اشاره به هماهنگی اتاق بازرگانی گیلان با مدیریت صنعت استان گیلان یادآور شد: امروزه صنعت ماشین‌سازی در استان گیلان جزء برترین‌ها و بین المللی است و ما صادرات ماشین آلات به اروپا را داریم.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان بیان کرد: در حوزه کشاورزی ۹۰درصد چای ایران در گیلان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه برنج و انواع دمنوش و بهترین تولید زیتون را در گیلان داریم، چندسال اخیر نیز در بخش تولید کیوی کشاورزان بسیار قدرتمند عمل کردند و ۶۰درصد کیوی ایران در گیلان تولید می‌شود و ما بیشترین صادرات کیوی را به کشور روسیه داریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه گمرک، از ناظر گمرکات تا مدیران گمرک و بنادر کشتیرانی همه هماهنگ هستند تا بتوانیم کمک کنیم تا هیچ مشکلی برای تجار صادر کننده ما وجود نداشته باشد.

رضائیان گفت: با توجه به شرایطی که استکبار تلاش کرده تا برای ما ایجاد مشکل کند، انتظار ما این است که مسئولین ۲ کشور بتوانند این عوارض را بردارند تا تجار ما معضل و مشکلی نداشته باشند. مخصوصا از اتاق بازرگانی روسیه انتظار بیشتری داریم تا ارتباط بیشتری با اتاق بازرگانی گیلان داشته باشد.

رضائیان در انتها بیان کرد: انتظار دارم در این ۲ روزی که در استان شما حضور داریم حالا که همه مسئولین و تجار ما در همه حوزه‌ها حضور دارند، شما هم سعی کنید کمک کنید تا این ارتباط بین تجار و بازرگانان ما با تجار و بازرگانان شما برقرار بشود و بنظرم زمان تشریفات به پایان رسیده و باید عملیاتی با یکدیگر برخورد کنیم.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا