آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

شرکت زارا به «سوء استفاده» از وقایع جنگ غزه متهم شد

زاراشرکت اسپانیایی پوشاک و زیورآلات زارا، به سوء استفاده از تصاویر مرگ‌ومیر و ویرانی از جنگ غزه، در تازه‌ترین کارزار تبلیغاتی خود متهم شده است. تصاویر منتشر شده از تبلیغات این شرکت پوشاک، مدل‌هایی را نشان می‌دهند که توسط چند مانکن محاصره شده‌اند. بعضی از این مانکن‌ها دست و پاهایشان قطع شده است و بعضی هم در پارچه‌های سفید پیچیده شده‌اند. در یکی از این تصاویر، یکی از مدل‌ها، چیزی شبیه به یک جسد پیچیده شده در پارچه سفید را در دست دارد که بی‌شباهت به کفن‌های سنتی در خاورمیانه نیست.

شرکت اسپانیایی پوشاک و زیورآلات زارا، به سوء استفاده از تصاویر مرگ‌ومیر و ویرانی از جنگ غزه، در تازه‌ترین کارزار تبلیغاتی خود متهم شده است.

تصاویر منتشر شده از تبلیغات این شرکت پوشاک، مدل‌هایی را نشان می‌دهند که توسط چند مانکن محاصره شده‌اند. بعضی از این مانکن‌ها دست و پاهایشان قطع شده است و بعضی هم در پارچه‌های سفید پیچیده شده‌اند.

این تصاویر منجر به راه افتادن موج شدید انتقادات از این شرکت لباس و پوشاک شده است.

در یکی از این تصاویر، یکی از مدل‌ها، چیزی شبیه به یک جسد پیچیده شده در پارچه سفید را در دست دارد که بی‌شباهت به کفن‌های سنتی در خاورمیانه نیست.

زارا می‌گوید این کارزار تبلیغاتی، صرفا با هدف نشان دادن «چند منظوره بودن» کت‌هایش طراحی شده است.

اما انتقادات از آن هم فراتر رفته و خواهان تحریم کالاهای این شرکت شده است.

حازم حرب، هنرمند هنرهای تجسمی اهل فلسطین، در واکنشی گفته است که مشتریان زارا باید نسبت به این تصاویر واکنش جدی نشان دهند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا