آخرین خبرهااستان هااسلایدر

از ماجرای صادق بوقی چه می دانیم؟

صادق بوقی، چهره مطرح این روز‌ها در فضای مجازی است که واقعه‌ی بغرنج و غم انگیزی را با سلاح شادی رقم زد. عمو صادق که تا پیش از این در بازار رشت رد آن را می‌شد با صدای شادش پیدا کرد، حالا در پیچ و خم‌هایی قرار گرفته است. این اقدام واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت و انتشار ویدئو دیگر که در آن صادق بوقی (صادق باقری) خود را پیرمردی هفتاد ساله و دنبال شادی مردم معرفی کرد، جامعه را نسبت به برخورد با این فرد حساس‌تر کرد. بخصوص با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر در رشت درباره رضا ثقتی، حالا این سوال ذهن همه را درگیر کرده بود که چرا عمل صادق بوقی در بازار رشت جرم محسوب می‌شود، اما برای عمل ثقتی به کسی برنخورد و خبری از بازداشت و پیگیری پرونده او به گوش نرسید؟

به گزارش تدبیرشرق،  صادق بوقی، چهره مطرح این روزها در فضای مجازی است که واقعه ی بغرنج و غم انگیزی را با سلاح شادی رقم زد. عمو صادق که تا پیش از این در بازار رشت رد آن را می شد با صدای شادش پیدا کرد، حالا در پیچ و خم هایی قرار گرفته است.

ماجرا از جایی شروع شد که ویدئویی کوتاه از ترانه خوانی و رقص پیرمردی در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران منتشر شد و با استقبال عمومی نیز همراه گشت. این ویدئو تا حدی فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد شاید بتوان ادعا کرد صادق بوقی به تنهایی یک مبلغ با کیفیت با گردشگری رشت شد.

تداوم انتشار ویدئوهای صادق بوقی مردم را بیشتر با این فرد آشنا کرد و مشخص شد عمو صادق بوقی سابقه مفصلی در فوتبال شمال کشور هم دارد و سال ها تبلیغات‌چی تیم های شمالی بوده است. همه چیز خوب پیش می رفت و توجه کشور به حس و حال خوب رشت جذب شده بود که خبری همگان را در بهت و حیرت فرو برد. مغازه هایی که در پشت سر صادق بوقی در ویدئو معروف دیده می شدند به دستور مقامات رشت پلمب شدند و صفحه اینستاگرام عمو صادق نیز بسته شد.

این اقدام واکنش های بسیاری به دنبال داشت و انتشار ویدئو دیگر که در آن صادق بوقی(صادق باقری) خود را پیرمردی هفتاد ساله و دنبال شادی مردم معرفی کرد، جامعه را نسبت به برخورد با این فرد حساس تر کرد. بخصوص با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر در رشت درباره رضا ثقتی، حالا این سوال ذهن همه را درگیر کرده بود که چرا عمل صادق بوقی در بازار رشت جرم محسوب می شود اما برای عمل ثقتی به کسی برنخورد و خبری از بازداشت و پیگیری پرونده او به گوش نرسید؟

حالا  برخی شنیده های تایید نشده می گوید مغازه صادق بوقی پلمب شده و مشخص نیست چه مجازاتی برای شادی مردم باید بپردازد.

درحالیکه برخی می گویند صادق بوقی یک مغازه در بازارماهی فروشان رشت دارد و قبلا لیدر داماش و سپیدروش بوده، اما برخی دیگر می گویند او پیک موتوری است و در بخش خدماتی یک باشگاه فوتبال نیز فعال بوده است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا