آخرین خبرهااسلایدرتیتر اولخبر داغسیاسی

رضایی: جنگ غزه موجب تغییرات بزرگی خواهد شد

جنگ غزه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسرائیل در باتلاق بزرگی گیر کرده و در دفاع، هجوم، مذاکره و آزادسازی اسرایش شکست خورده و تنها در ارتکاب جنایات خونین و بزرگ پیروز شده است.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در جلسه سپاه استان یزد با بیان اینکه سپاه یک شجره طیبه است و سازمانی عادی نیست، اظهار کرد: این سازمان فراتر از اراده انسان‌هاست و نگاه و عنایت خاص و ویژه‌ای پشت سر آن است. بسیاری از سازمان‌ها و نهادها توسط این ارگان بوجود آمد و همچنین در فراتر از مرزها سازمان‌های آزادی‌بخشی چون حزب الله، انصارالله، حشدالشعبی و حماس را الهام بخشید. باید شکرگزار عضویت در این سازمان و عامل و قائل به آرمان‌ها و ارزش‌های سپاه باشیم.

وی ادامه داد: یکی از نمادهای معجزه سپاه تیپ الغدیر یزد است که ما در ابتدا به دلیل ملاحظاتی تردید در تشکیل یگان مستقل برای استان یزد داشتیم تا زمانی که مرحوم آیت‌الله خاتمی به همراه چند تن دیگر درخواست تشکیل تیپ مستقل برای این استان کردند و ما اعتماد کردیم و تیپ ۵ گردانه الغدیر که خط‌شکن و خط‌نگه‌دار هم بود بوجود آمد.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت جنگ غزه گفت: غزه منطقه بسیار کوچکی است اما وقایع حادث شده در آن بسیار بزرگ است و تغییرات بزرگی را باعث خواهد شد. اسرائیل در باتلاق بزرگی گیر کرده و در دفاع، هجوم، مذاکره و آزادسازی اسرایش شکست خورده و تنها در ارتکاب جنایات خونین و بزرگ پیروز شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دو پرده در این حادثه کنار رفت، یکی پرده تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی مبنی بر ناامن‌سازی منطقه و مشخص شدن نقش سازنده ایران و دیگری پرده‌برداری از چهره زشت و کریه آمریکا در جهان بود. دیشب وزیر خارجه آمریکا کماکان اصرار بر عدم آتش‌بس داشت.

رضایی با تشریح نحوه اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس ادامه داد: نیروهای حماس در یک اقدام غافلگیرانه از چند لایه و موانع به شدت سخت و امنیتی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی، عبور کردند و با وجود تمام دوربین‌ها و رادارهای پیشرفته ضدنفر، ۴ گردان با سرعت بسیار تا عمق سرزمین‌های اشغالی پیش رفته و تا رده‌های فرماندهی از آن‌ها اسیر گرفتند. فرماندهان رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حماس به سبک ایران به ما حمله کرده است و اینگونه دچار یک شکست مفتضحانه شدند.

وی ادامه داد: دومین شکست اسرائیل در این حادثه در مرحله هجوم به غزه و آتش‌بس و تبادل اسرا بود که اسرای آزادشده اسرائیل زبان به تمجید از حماس گشودند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران با یادآوری سابقه مقاومت فلسطین از ۴۰ سال پیش تاکنون اظهار کرد: با نگاه به نحوه مبارزه مقاومت فلسطین، متوجه تفاوت در سبک مبارزه آن‌ها و پررنگ شدن گونه جدیدی از مبارزه که برخاسته از تجربیات دفاع مقدس است می‌شویم.

رضایی همچنین اظهار امیدواری کرد: به فضل خدا شکست اسرائیل حتمی خواهد بود و هرچه سریعتر با ظهور حضرت حجت ریشه ظلم و جور در سراسر جهان خشکانده شود. انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا