آخرین خبرهااستان ها

در نشست پیگیری مشکلات سد پلرود در رودسرمطرح شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان: با اخذ مجوز و درختکاری ۱۸ هکتار از منطقه‌ی شرقی سد پلرود، مشکل جاده جایگزین این سد برطرف خواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق؛ موسی فکور در جمع مدیران کل و مسئولان شهرستان رودسر در محل کارگاه سد پلرود، گفت: در سفر اخیر وزیر نیروبه شهرستان رودسر و بازدید از سد پلرود رحیم آباد، اهالی منطقه در گفتگو با وزیرنیرو مطالباتی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره بروز برخی مشکلات اجتماعی در روند اجرای ساخت سد پلرود، افزود: یکی از مشکلات روستای آزارکی در شرق سد پلرود، ناامن بودن این روستا به سبب خطر رانش زمین دراین منطقه است.

موسی فکور تصریح کرد: در گذشته زمین‌هایی برای تردد اهالی معرفی شد که به سبب مشکلات پیش آمده، مقرر شد در صورت تاییدِ مناسب بودن پس از بررسی کارشناسی، نتیجه تا ١٠ روز آینده مشخص و انتقال اهالی این روستا به این مناطق آغاز شود.

وی موضوع جاده جایگزین سد پلرود را از دیگر مشکلات این سد عنوان کرد و گفت: مقرر شد ١٨ هکتار از منطقه‌ی شرقی سد پلرود درختکاری شده و مجوز استفاده از این مسیر برای پیمانکار صادر شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بابیان اینکه بررسی نتایح اجرای تصمیم‌ها در جلسه‌ای تا ۲ هفته آینده مشخص می‌شود، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم مردم در روند اجرای این طرح آسیب نبینند و اگر خسارتی هم وارد شود از سوی دولت جبران و رضایت مردم در این خصوص جلب می‌شود.

/صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا