آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

داداش‌زاده: یحیی و نکونام حرمت‌ها را حفظ کنند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: درگیری گل‌محمدی و نکونام اشتباه محضی بود که این دو سرمربی مرتکب شده‌اند.

به گزارش تدبیرشرق، بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگویی؛ با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آسیا اظهارداشت: پرسپولیس برخلاف لیگ در لیگ قهرمانان آسیا از آرامش نسبی برخوردار است و باید تلاش کند تا از پتاسیل خود برای موفقیت در آسیا بهره بگیرد. هنوز هیچ چیز از دست نرفته و حتی با 4 امتیاز از دو دیدار باقی مانده هم می توان صعود کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد ولی کم‌کم برخی حواشی مانع از این شد که این تیم در بازی‌های اخیرش در کسب نتیجه موفق عمل کند. پرسپولیس مدتی است اسیر خودزنی شده و من بارها گفته‌ام بزرگترین رقیب پرسپولیس حاشیه است. متاسفانه حواشی به این تیم ضربه زده ولی امیدوارم در ادامه این مساله از سوی پرسپولیس جبران شده و بتواند روند رو به رشد قبلی خود را ادامه دهد.

داداش‌زاده در مورد نتایج اخیر پرسپولیس در لیگ و آسیا تصریح کرد: پرسپولیس از نظر بازیکن پتاسیل خوبی دارد و یحیی گل‌محمدی می‌تواند با بهره‌گیری از نیروهای جوان و با انگیزه خود شرایط تیمش را تغییر دهد. باخت به سپاهان آخر دنیا نیست و با مهار حواشی می توان تیم را نجات داد.

هافبک سابق پرسپولیس ضمن حمایت از این تیم اظهار کرد: هر تیمی می توان 3 4 بازی نتیجه نگیرد. هنوز هم می‌گویم در آسیا می توانیم به دور بعدی صعود کنیم و در لیگ هم مدعی قهرمانی باشیم.

وی در پایان اشاره‌ای به دعوای رسانه‌ای سرمربیان پرسپولیس و استقلال داشت و گفت: درگیری گل‌محمدی و نکونام اشتباه محضی بود که این دو سرمربی مرتکب  شده اند. این دو مربی هر دو کاپیتان تیم ملی بودند و نباید به حواشی دامن بزنند. این دو خواسته یا ناخواسته در شرایطی قرار دارند که باید حرمت‌ها حفظ کنند. ادامه درگیری و حاشیه بین این دو در نهایت به ضرر دو تیم تمام خواهد شد.

گفت‌وگو از علی شفیعی‌جم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا