آخرین خبرهاسیاسیملی

اصلاحیه: خبرگزاری دانشجو، متن خبر نقل قول از وزارت ارشاد را تغییر داد / ارشاد: ثقتی بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف شود

ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: «کذب محض است! ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا در حال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد.»

به گزارش تدبیرشرق، محمدمهدی سموعی نوشت: ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا در حال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد.

 ساعاتی پیش پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی شد رضا ثقتی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان گیلان برکنار شده بود مجددا در وزارت ارشاد حکم گرفته و در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارشاد مشغول به کار شده است.

 موسوی با جزئیات کامل مدعی شده بود که ثقتی به حمایت و اصرار وزیر ارشاد مجددا در وزارتخانه منصوب شده است.

 محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد در توئیتی نوشت: «کذب محض است! ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا در حال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی‌که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد.»

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا