آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

لیگ برتر فوتبال قوی سپید میزبان سرخپوشان تهرانی

سرخپوشان در یکی از بازی‌های مهم هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر فردا تیم ملوان بندر انزلی در خانه پذیرای تیم پرسپولیس تهران است.

از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و از ساعت ۱۶ فردا تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.
سید وحید کاظمی با کمک‌های محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان قضاوت بازی فردا را بر عهده دارند.
ملوان با مهدی تارتار این فصل تیمی هجومی است که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. این تیم با ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و با ۱۰ گل زده خط حمله‌ای خطرناک‌تر از پرسپولیس و استقلال دارند در حالی که این دو تیم فقط ۹ گل زده اند.
از سویی دیگر مهدی تارتار با هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار گرفته تمام تلاشش را برای امتیاز گرفتن از تیم سابقش انجام داده تا حرف و حدیثی به او نزنند.
در آن سوی میدان پرسپولیس با ۱۵ امتیاز تیم دوم جدول مسابقات است که بعد از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا با یک لشگر مصدوم به انزلی می‌رود. به جز یاسین سلمانی، مرتضی پور علی گنجی که مدتی طولانی از میادین دور خواهند بود وضعیت وحید امیری هم مشخص نیست. مهدی ترابی بعد از مدت‌ها مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد.
تقابل یحیی گل محمدی با مهدی تارتار در این بازی قطعا جذاب خواهد بود و از سویی دیگر حضور تماشاگران پرشور و خونگرم ملوان می‌تواند جذابیت‌های این مسابقه را بیشتر از همیشه کند. فعلا که ملوانی‌ها می‌گویند پرسپولیس را برنده این دیدار ندانید واین تیم روز متفاوتی مقابل ما خواهد داشت.
پرسپولیس از سال ۱۳۹۴ به ملوان نباخته، اما ملوانِ مهدی تارتار تیم دیگری است.

/خبرگزاری صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا