آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رئیس اتاق بازرگانی گیلان: بندر ماخاچ کالا داغستان زیرساخت ورود کشتی های کانتیرنری یخچالی ندارد

در دیدار قاسم رضائیان رییس اتاق بازرگانی گیلان با آندری وادوف نماینده جمهوری داغستان مطرح شد: بندر ماخاچ کالا داغستان زیرساخت ورود کشتی های کانتینری یخچالی ندارد

به گزارش تدبیرشرق، آندری وادوف نماینده جمهوری داغستان در این دیدار اظهار کرد: تاکنون چندین موافقتنامه همکاری بین داغستان با گیلان نوشته شده اما اقدام عملی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

رییس اتاق بازرگانی گیلان نیز گفت: در گذشته این تفاهم نامه ها با جديت لازم پيگيري نشده است اما اکنون باید با همکاری مشترک، انجام برنامه ای عملیاتی همکاریهای تجاری، بازرگانی و لجستیکی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و‌رزشی و علمی زمان بندی شده در دستور کار قرار گیرد.
قاسم رضائیان افزود: متاسفانه در پایانه های مرزی مشترک آستارا – آذربایجان و آذربایجان – داغستان مشکلاتی وجود دارد که الزاما باید برطرف شود .
وی تصریح کرد: باتوجه به تلاش ها و سرمایه گذاری شرکت کشتیرانی خزر در تامین کشتی کانتینر یخچالی باید مسئولان جمهوری داغستان زیرساخت های لازم را در بندر ماخاچ کالا برای پذیرش کانتینرهای یخچالی فراهم کنند.

لازم بذکر است این هیئت با جلایی معاون سیاسی استاندار هم ملاقات داشته و پیرامون موضوعات حمل و نقل کالا و مباحث فوق الذکر به بحث و گفتگو پرداختند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا