آخرین خبرهافرهنگی و هنریملی

نتیجه بررسی درخواست تجدیدنظر استاد دانشگاه شریف اعلام شد

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: ادامه همکاری شریفی زارچی استاد دانشگاه شریف به شرط درخواست و طی‌کردن فرایند تبدیل وضعیت بلامانع خواهد بود.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از روزنامه شریف اعلام کرد: سعید بهزادی‌پور دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه شریف در ایمیلی که به گروه ایمیلی استادان فرستاده، نتیجه بررسی درخواست تجدیدنظر علی شریفی‌زارچی در جلسه‌ هیأت جذب که ظاهراً چهارشنبه هفته قبل ۱۲ مهر برگزار شده را به استادان اعلام کرده است: موضوع درخواست تجدید نظر شریفی زارچی در هیأت اجرایی جذب بررسی شد. پس از ملاحظه جوانب مختلف، هیأت اجرایی در تصمیم قبلی خود مبنی بر خاتمه همکاری تجدید نظر کرد.

با توجه به گذشت نزدیک به ۷ سال از توقف ایشان در وضعیت پیمانی، هیأت جذب مقرر کرد که ادامه همکاری ایشان به شرط درخواست و طی‌کردن فرآیند تبدیل وضعیت بلامانع خواهد بود.

بهزادی‌پور درباره ادامه همکاری  زارچی علی‌رغم اینکه تصمیم فعلی هیأت جذب همچنان قطع همکاری‌است و این هیأت منتظر ارسال درخواست تبدیل وضعیت از طرف ایشان است، اما با این‌حال گفته که: در مدت زمانی که فرایند بررسی پرونده تبدیل وضعیت (در صورت ارسال درخواست از طرف وی) در حال انجام است، همکاری ایشان با دانشگاه با رعایت اختیارات قانونی، فرایندهای موجود و در چارچوب محدودتری می‌تواند ادامه داشته باشد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا