آخرین خبرهاحوادثخبر داغ

تصادف جرحی شدید بین سواری پراید و دانش آموز دوچرخه سوار در لشت نشا+فیلم

تصادفرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش سواری پراید و دوچرخه سوار خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق,سرهنگ “امیر طالبی”  با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۳۰ سوم مهر با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی شدید در شهر لشت نشا ، خیابان امام (ره) خبر داد. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.این مقام انتظامی ادامه داد با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راکب دوچرخه در حال عبور از عرض خیابان بوده که با سواری پراید تصادف کرده. گفت: در این حادثه شدید متاسفانه دوچرخه سوار دانش آموز کلاس ششم که حدودا ۱۱ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان در کما به سر می برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم کودک سوار بر دوچرخه تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه دوچرخه جزو وسایط نقلیه محسوب شده و هنگام وقوع تصادفات برابر با قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی با دوچرخه سواران مقصر برخورد می شود، افزود: والدین آگاه باشند کودکان سوار بر دوچرخه به عنوان راننده، تلقی شده و پلیس همانند رانندگان دیگر وسایط نقلیه با آنان برخورد می کند و مسوؤلیت آن نیز به والدین برمی‌گردد. رانندگان لازم است رعایت حال افراد سالمند و کودکان در حین عبور از عرض خیابان و کوچه را داشته باشند و جان آنان را با بی توجهی و بی مبالاتی با تهدید و خطر مواجه نسازند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا