آخرین خبرهاخبر داغ

آخرین آمارها از ورود خودرو به گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه تاکنون ۳۴۷ هزار خودرو وارد گیلان شدند که این امر منجر به بروز ترافیک ۳۰ کیلومتری در استان در روز گذشته شد.

 

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ جاور صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در گیلان اظهار کرد: اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان از جمله محور رشت_قزوین، چابکسر و آستاراِ روان بوده و هیچ ترافیکی در جاده‌های استان وجود ندارد.

وی از ورود بیش از ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: از روز سه‌شنبه تاکنون ۳۴۷ هزار خودرو وارد گیلان شدند که این امر منجر به بروز ترافیک ۳۰ کیلومتری در استان در روز گذشته شد.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه بخش اعظمی از مسافران ورودی به استان به منظور سفر به استان‌های مازندان و اردبیل ار محور رشت_قزوین عبور کردند، تصریح کرد: اعمال ترددهای ترافیکی در محور هراز و چالوس باعث ایجاد افزایش بار ترافیکی در جاده رشت_قزوین شد که با تدابیر صورت گرفته مشکلی برای مسافرین ایجاد نشد.

صفاری با درخواست از مسافرین در خصوص برنامه‌ریزی مناسب برای بازگشت به استان‌های خود بیان کرد: از تمامی مسافرین درخواست دارم زمان خروج از استان خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا از بار ترافیکی احتمالی کاسته شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا