آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

مسی، جانت را بردار و فرار کن!

ورزش سه نوشت: کارمندان هتل‌ها در آمریکا مشغول اعتراض و اعتصاب هستند و به لیونل مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی هشدار دادند که بهتر است از این جنجال دور باشند.

به گزارش تدبیرشرق، اینترمیامی هفته آینده در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا باید به مصاف لس آنجلس اف سی برود اما حضور در این شهر و در هتل‌های آن ممکن است برای آنها باعث ایجاد دردسر شود.

کارکنان هتل فرمونت میرامار به هزاران کارمند هتل در سراسر منطقه لس آنجلس پیوسته‌اند که برای دریافت دستمزد و پاداش بیشتر و شرایط مالی بهتر دست به اعتصاب زده‌اند تا اعتراض‌شان را به وضع موجود نسبت به هزینه‌های بالای زندگی نشان دهند.

حالا مشخص شده که نیروهای امنیتی این هتل پیش از این به کارمندان آن حمله کرده و با آنها به خاطر اعتصاب‌شان درگیر شده‌اند و این موضوع باعث شده که به مسی و هم تیمی‌هایش برای انتخاب این هتل و اقامت در آن هشدار داده شود.

یکی از اعضای اتحادیه حمایت از کارکنان هتل به دیلی میل گفته که مدیران این هتل به کارمندان‌شان اعلام کرده‌اند که مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی قرار است در آنجا اقامت کنند و به همین دلیل آنها هم با انتشار بیانیه‌ای از این ستاره آرژانتینی خواسته‌اند که از انجام این کار خودداری کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده: «کمتر از دو هفته قبل بود که نیروهای امنیتی این هتل به کارمندان خودشان که در حال اعتراض بودند حمله کردند. به عنوان مستخدم، آشپز، دربان و خدمه این هتل از لیونل مسی و هم تیمی‌هایش می‌خواهیم که در کنار ما بایستند و از حضور در هتل فرمونت میرامار خودداری کنند.»

هزینه اقامت در این هتل شبی 500 دلار است و گرانقیمت‌ترین اتاق آن 4499 دلار قیمت‌گذاری شده است.

ممکن است نگرانی از این وضعیت و امنیت و سلامتی مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی باعث شود که این باشگاه تصمیم متفاوتی درباره محل اقامت آنها در سفر به لس آنجلس بگیرد.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا