آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

از گلایه مردم تا انکار مسئولان؛ ماجرای کمبود شیر خشک در گیلان چیست؟

شیرخشکدر هفته‌های اخیر، کمبود شیرخشک در داروخانه‌های استان گیلان، موجب گلایه شهروندان بوده است.

مسئولان علوم پزشکی گیلان اما کمبود شیرخشک را رد کرده‌اند. در همین زمینه، دکتر نسیبه یوسفیان، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هفته گذشته در پاسخ به گلایه تعدادی از شهروندان درباره کمبود شیرخشک به ویژه شیرخشک‌های خاص در برخی شهرستان‌های استان گفت: کمبود شیر خشک در استان نداریم.

یوسفیان با اشاره به اینکه در یک شهرستان کمبود شیرخشک گزارش شده بود، گفت: شیر خشک وجود دارد و مشکل در توزیع شیر خشک بود که کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و در هفته‌های آینده این مشکل رفع خواهد شد.

با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که همچنان شهروندان در سراسر گیلان از کمبود شیرخشک به خصوص شیرخشک‌های رژیمی در داروخانه های استان گلایه دارند.

دکتر افشین جهش، رئیس اداره فرآورده های مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز گذشته در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با بیان آن که ممکن است در مقاطعی با برخی کمبود‌ها مواجه بوده باشیم، گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

از شما هم‌استانی‌های عزیز و مخاطبان گیل خبر درخواست می‌شود در صورتی که در روزهای اخیر برای خریداری شیرخشک با مشکل مواجه بوده‌اید، با ما در بخش‌ نظرات سایت در میان بگذارید.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا