آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد

برنامه و بودجهطی مراسمی با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدرضا رستمی به عنوان سرپرست سازمان برنامه و بودجه گیلان معرفی شد.

به گزارش تدبیرشرق، ظهر امروز با حضور استاندار گیلان و معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و با صدور حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، “محمدرضا رستمی” به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان منصوب و معرفی شد.

استاندار گیلان در این جلسه با بیان اینکه بودجه اعتبارات عمرانی باید به صورت یکسان در تمامی شهرستان‌های استان توزیع شود، اظهار کرد: باید منطبق با برنامه راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توزیع اعتبارات و تنظیم بودجه به صورت عادلانه در تمامی شهرستان‌ها توزیع شود.

اسدالله عباسی با تأکید بر لزوم توجه به رضایتمندی شهرستان‌ها در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات افزود: میزان رضایتمندی مردم با اعمال مدل مناسب توزیع اعتبارات در استان‌ها و توجه به شرایط هر استان که اکنون در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای تسریع در برنامه‌های توسعه‌ای و زیربنایی و همچنین بر همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش تیم اقتصادی استان بیان کرد: نگاه متعالی مدیران و متولیان امر برای ارائه خدمات در شأن به مردم استان گیلان شد.

رحمان پلیمی، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این جلسه با قدردانی از اهتمام موجود در استان در پیشبرد اهداف و اسناد بالادستی در راستای خدمت به مردم اظهار کرد: امیدوارم سرپرست جدید بتواند با توکل به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، « انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات استان‌ کوشا عمل کند.

در این جلسه همچنین از تلاشهای شراره کاووسی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان قدردانی شد.
/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا