آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

کلنگ احداث ساختمان تامین اجتماعی صومعه‌سرا به زمین زده شد

تامین اجتماعیکلنگ احداث ساختمان ۲ هزار متری تامین اجتماعی شهرستان صومعه سرا پیش از ظهر روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر زمین زده شد.

ساختمان تامین اجتماعی شهرستان صومعه سرا در مساحت ۲ هزار ۳۵۰ متر مربع و بنای مفید ۲ هزار متر مربعی در ۲ طبقه همکف و طبقه اول با اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد تومان طی ۲۱ ماه احداث خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: عملیات اجرایی ساختمان تامین اجتماعی این مجموعه آغاز شد و امید است در کمترین زمان ممکن شاهد به بار نشستن این پروژه باشیم.

سید صولت مرتضوی از استاندار گیلان، نماینده و فرماندار صومعه‌سرا خواست : مشکلات تصرف و تملک بخشی از این‌ زمین را حل کنند.

نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ما با ۵۸ هزار نفر بازنشسته بالاترین تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی را داریم اما این سازمان یک اداره کوچک در داخل شهر دارد که در شان مردم این شهرستان نیست.

سید کاظم دلخوش اظهار کرد: بارها قول احداث این سازمان داده شده بود تا امروز که اجرایی شد و اینک از سازمان تامین اجتماعی کشور می خواهیم این ساختمان برای ۲ منظور اداری و درمانی احداث شود مردم این شهر بخش اداری بدون بخش درمان نمی خواهند.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا