آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

قرارداد هاشمی‌نسب و ۴ ستاره استقلال ثبت نشد

به دلیل پر شدن سقف بودجه باشگاه استقلال، این باشگاه نمی‌تواند قرارداد مربی جدیدش را در سازمان لیگ ثبت کند.

به گزارش تدبیرشرق، باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه) از عقد قرارداد با مهدی هاشمی‌نسب و اضافه شدن بزرگترین یاغی فوتبال ایران به کادر فنی جواد نکونام خبر داد. با این حال مشکل بزرگی برای حضور هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال وجود دارد.

بر اساس پیگیری‌هایی، استقلال تاکنون سقف بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی‌اش برای حقوق و دستمزد اعضای تیمش را پر کرده و دیگر قادر به ثبت هیچ بازیکن و مربی‌ای نیست، در نتیجه آبی‌پوشان پایتخت قادر به ثبت قراداد مهدی هاشمی‌نسب در سازمان لیگ نیستند و نمی‌توانند برای دستیار جواد نکونام کارت بازی دریافت کنند.

پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که استقلال تاکنون فقط توانسته ۱۷ بازیکن در رده بزرگسالان به ثبت برساند و با پر شدن سقف قرارداد این باشگاه، حتی نتوانسته قرارداد سعید مهری که بازیکن فصل گذشته این تیم به حساب می‌آید را در سازمان لیگ ثبت کند.

اما این‌ها تنها نام‌های مطرح در بین نفرات جامانده استقلال نیستند، بلکه پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که قرارداد سسما، دستیار خارجی جواد نکونام و رانجلو یانگا (بازیکن هلندی که برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافق رسیده است)، آریا برزگر و منتظر محمد هم به دلیل پر شدن سقف بودجه استقلال در سازمان لیگ ثبت نشده است.

با این حال، خیال هواداران استقلال می‌تواند از بابت حضور یامگا و مهرداد محمدی راحت باشد چرا که قرارداد آنها در سازمان لیگ ثبت و کارت بازی برایشان صادر شده است.

پر شدن سقف بودجه ۳۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال برای حقوق و دستمزد اعضای این تیم در شرایطی اتفاق افتاده که بیشتر تعهدات آبی‌پوشان به قراردادهای دوره مصطفی آجورلو برمی‌گردد چرا که مدیرعامل وقت استقلال با ثبت قراردادهایی با ارقام بالا، بخش مهمی از بودجه آبی‌پوشان را به خود اختصاص داده است.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا