آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

درخشان: پرسپولیس برای موفقیت در آسیا نیاز به تقویت خط حمله دارد

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر خط حمله پرسپولیس تقویت نشود، این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی خواهد داشت.

به گزارش تدبیرشرق، حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگویی، درباره بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال بین دو پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: هفته اول بازی‌های لیگ به دلیل دوری از شرایط بازی و تمرین و آماده‌سازی جسمانی و از نظر فیزیکی و فشار در بدنسازی برای همه تیم‌ها در شروع کار سخت است ولی تیمی که از نظر فیزیکی آمادگی بیشتری داشته باشد، می‌تواند شرایط بهتری برای مسابقات داشته باشد و بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: دقیقا نمی‌دانم الان کدام تیم آماده‌تر  است و می‌تواند بهتر بازی کند ولی بستگی دارد که چه تیمی با چه شرایطی خودش را آماده بازی‌های لیگ کرده است. در مجموع، هفته اول در بازی‌های لیگ سخت است.

درخشان در مورد شرایط خط دفاعی پرسپولیس اظهار داشت: خط دفاعی پرسپولیس امسال بهتر و قدرت آن بیشتر شده. فکر می‌کنم که بتواند امسال خط دفاعی بهتری داشته باشد.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: مسوولان باشگاه پرسپولیس امسال حتما در این فکر هستند که برای خط حمله کاری کنند چون این تیم به خط حمله خوب نیاز دارد. اگر خط حمله پرسپولیس تقویت نشود، سرخ‌ها در  لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی خواهند داشت.

درخشان در پایان درباره خرید مهاجم خارجی برای تیم پرسپولیس گفت: پیشنهاد من این است که امسال باشگاه حتما مهاجم خارجی جذب کند. پرسپولیس در خط حمله به یک بازیکن کامل نیاز دارد و باید در این زمینه یک مهاجم خارجی جذب شود.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا