آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد : با دستور شهردار رشت مناقصه عمومی یک مرحله‌ای تکمیل شبکه آبرسانی و آبیاری فضای سبز برگزار می شود

مناقصهمعاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده، تکمیل شبکه آبرسانی و آبیاری فضای سبز شهر خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق,حامد بشر دانش، معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار داشت: با دستور شهردار رشت قرار است از ردیف کد اعتباری پیش بینی شده در بودجه مصوب سال جاری، مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده، تکمیل شبکه آبرسانی و آبیاری فضای سبز بلوارهای ضیابری، حبیب زاده، شهدای گمنام، بهشتی، توحید، گیلان، افتخاری و سایر مسیرها، برابر واحد فهرست بهای پایه شبکه توزیع آب و تاسیسات برقی و ابنیه سال ۱۴۰۲ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مشخصات مندرج در اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار شود. 
معاون خدمات شهری شهرداری رشت در مورد چگونگی برگزاری این مناقصه توضیحاتی ارایه داد چ افزود: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری با حداقل رتبه ۵ در رشته آب با داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
وی اضافه کرد: تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ و مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت:۱۴۰۲/۰۵/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ می‌باشد و همچنین مهلت ارسال پیشنهاد را از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ تا ساعت ۱۳ اعلام نمود‌.
بشر دانش در ادامه ابراز داشت: ساعت، روز و محل بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی: راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۹/ ۰۵/ ۱۴۰۲ در دفتر کار دبیر کمیسیون معاملات شهرداری به نشانی رشت میدان گیل ساختمان مرکزی شهرداری رشت و پیشنهادهای واصله مناقصه گران دارای حداقل امتیاز ارزیابی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ در همان محل خواهد بود که حضور شرکت کنندگان در جلسه مزبور بلامانع است.
وی خاطرنشان کرد:  مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۲.۹۳۳.۴۴۵.۶۵۵ ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی (مدت اعتبار سه ماه) یا به صورت وجه نقد به حساب شماره ۶۴۰۲۱۱۲۲۱۲۲۵۳۵ به نام حساب تمرکز وجوه سپرده خزانه‌داری شهرداری بانک مهر شعبه طالقانی واریز و ارائه گردد لذا شرکت کنندگان باید سپرده شرکت در مناقصه را ضمن بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت الف قرار داده و در موعد مقرر به دبیرخانه شهرداری رشت به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند.
معاون خدمات شهری شهرداری رشت، ضمن ارائه خلاصه وضعیت پروژه آب خام تا سال ۱۴۰۲  اذعان کرد: کل شبکه به متراژ ۱۰۰ کیلومتر( ۱۰۰ درصد) است که تاکنون  ۳۴.۵ کیلومتر (۳۴ درصد ) آن اجرا شده و حدود ۱۲ کیلومتر آن شبکه در این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
بشر دانش تصریح کرد: با اجرایی شدن این پروژه و با توجه به بحران آب، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، از ترافیک شهری و خطرات جانی برای پرسنل جهت آبیاری فضای سبز با تانکر آب جلوگیری خواهد شد.
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا