آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند

ترکیب هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت شامل رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون‌ها در سومین سال فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

به گزارش تدبیرشرق، در نود و پنجمین جلسه علنی شورا که با دستور جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت برگزار شد، با موافقت اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، حسن کریمی کرنق، علیرضا تاج شهرستانی و مسعود عباس نژاد به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

سیدشمس شفیعی، مجید عزیزی و علیرضا تاج شهرستانی نیز به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت انتخاب شدند.

محسن سماکچی با موافقت اعضای کمیسیون رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت شد و مسعود عباس نژاد و رضا عاشری نیز به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

علیرضا تاج شهرستانی نیز در سومین سال از فعالیت شورای ششم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت انتخاب شد و هادی رمضانی و کریمی کرنق نیز به ترتیب نائب رئیس و منشی این کمیسیون شدند.

برای کمیسیون شهرسازی نیز مسعود عباس نژاد با رأی اعضا به عنوان رئیس انتخاب شد و برای جایگاه نائب رئیسی این کمیسیون محسن سماکچی و نادر حسینی کاندید شدند که با موافقت اعضای کمیسیون شهرسازی، محسن سماکچی نائب رئیس این کمیسیون و سید شمس شفیعی نیز به عنوان منشی انتخاب شد.

سید حسین رضویان به عنوان رئیس کمیسیون توسعه پایدار در سال سوم فعالیت شورا انتخاب شد و نادر حسینی و حسن کریمی کرنق به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا