آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

داستان امباپه تمام می‌شود! رئال اعلام کرد: رکورد جدید در تاریخ انتقالات فوتبال

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید رقم موردنظرش برای انتقال امباپه را به پی‌اس‌جی اعلام کرده است. رقمی که رکوردی جدید در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از ورزش سه؛ داستان طولانی کیلیان امباپه و رئال به پایان خود نزدیک می‌شود.

دیروز مارکا گزارش داد که پی اس جی رقم انتقال امباپه را 250 میلیون یورو اعلام کرده و باشگاه مادریدی که جدی‌ترین خواهان ستاره فرانسوی است، از طریق یک ایجنت واسطه و مادر بازیکن، از این قیمت اطلاع پیدا کرده است.

1902545

 مادر امباپه رقم مورد نظر پی‌اس‌جی برای فروش این ستاره فرانسوی را 250 میلیون یورو اعلام کرده و اینکه در تلاش است این رقم را کاهش دهد. حالا توپ در زمین رئال است و باشگاه مادریدی باید تصمیم بگیرد که این رقم را بپردازد یا تا سال بعد صبر کند و امباپه را رایگان به خدمت بگیرد.

1902851

تیتر یک امروز مارکا نیز به همین موضوع اختصاص دارد و در خبری جدید مدعی شده که رئال مادرید حاضر نیست 250 میلیون یورو برای بازیکنی که سال بعد رایگان جذب خواهد شد، بپردازد. مشکل بزرگ رئال و امباپه اینجاست که پی اس جی تحت هیچ شرایطی امباپه را در صورت تمدید نکردن حفظ نخواهد کرد.

برنامه رئال این بود که امباپه را فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد ولی حالا می‌داند که چاره‌ای ندارد جز اینکه به مذاکره با پی اس جی تن بدهد. امباپه اگر ماندنی شود، شاید تا پایان فصل یک بازی هم به میدان نرود.

1902619

مارکا امروز نوشت که رئال مادرید نه 250 میلیون یورو که 225 میلیون یورو برای امباپه هزینه خواهد کرد. این رقم رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست و امباپه جانشین نیمار از این حیث خواهد شد. رئال همچنین دیگر 130 میلیون یورو پاداش انتقال را به امباپه نخواهد داد. این مبلغی بود که برای سال بعد در نظر گرفته شده بود.

امباپه همچنین قید 190 میلیون یورویی که با احتساب دستمزد و پاداش قرار بود فصل پیش رو در پی اس جی دریافت کند را نیز خواهد زد. منابع نزدیک به رئال معتقدند که در یک هفته آینده تکلیف نهایی انتقال امباپه مشخص خواهد شد و این موضوع به درازا نخواهد کشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا