آخرین خبرهااسلایدر

بازی با رنگ ها تمام هنر بزرگترین خودروساز کشور : ایران‌خودرو!

ایران‌خودرو، در اقدامی تازه از رنگ‌های جدید خود که روی محصولات فعلی این شرکت اعمال می‌شوند، رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد بازی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، سیاست جدیدی است که ایران‌خودرو برای حفظ بازار خود انجام می‌دهد.

به گزارش تدبیرشرق، امیرمسعود عابدین: در چند وقت اخیر، شاهد اقداماتی از طرف ایران‌خودرو بودیم که مانند همیشه، ما را به فکر فرو می‌برد.کارهایی که این شرکت برای حفظ بازار خود حاضر است انجام بدهد، در نوع خود جالب هستند. به کار بردن رنگ‌های جدید، استفاده از تریم دو رنگ، استفاده از سقف‌های شیشه‌ای، به کار بردن داشبورد یک خودرو در یک خودروی دیگر و… از جمله این اقدامات است.

بازی ایران‌خودرو با رنگ‌ ماشین‌ها/ عکس

همه این فعالیت‌ها، در اوایل ورود این خودروهای تغییر یافته، باعث اختلاف قیمت زیاد با نسخه‌های دیگر خواهند شد که این به ضرر خریداران است.این در حالی است که هنوز کیفیت کالاها و محصولات تولیدی همان چیزی است که قبلا بوده و آب از آب تکان نخورده!

بازی ایران‌خودرو با رنگ‌ ماشین‌ها/ عکس

برای مثال در جریان تولید پژو ۲۰۷ مولتی‌کالر، اقداماتی که این شرکت برای تولید این خودرو انجام داد، با هزینه‌های کمتری در افتر مارکت قابل انجام است.اینکه برخی ادوات ۲۰۷ را به رنگ قرمز دربیاورید، آن هم به شکلی که در برخی مواقع همسو با سلیقه مشتری نیست، امری است که قبل از این هم توسط مالکان انجام می‌شد.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا