آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

دیگر به اروپا برنمی‌گردمکری رونالدو برای مسی: عربستان بهتر از ام‌ال‌اس است

رونالدو کریستیانو رونالدو، بازیکن النصر عربستان، با اظهارنظر جدیدش به لیونل مسی برای انتخاب لیگ حرفه‌ای آمریکا کنایه زد.

به گزارش تدبیرشرق، کریستیانو رونالدو امشب به صورت رسمی احتمال بازگشت به فوتبال اروپا را رد کرد.

این ملی پوش پرتغالی پس از شکست 5-0 النصر مقابل سلتاویگو در اردوی پرتغال، معتقد بود که فوتبال در اروپا به استثنای انگلیس در حال از دست دادن کیفیت واقعی‌اش است.

به دنبال انتقال رونالدو از منچستریونایتد به النصر عربستان از سال گذشته شایعات زیادی درمورد انتقال احتمالی دیگر ستاره بزرگ جهان یعنی لیونل مسی به الهلال عربستان منتشر شده بود.

1899176

الهلال برای جذب مسی به دنبال تایید جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن سودآورترین پیشنهاد ممکن جهان فوتبال را ارائه کرد اما این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت با قراردادی 3 ساله راهی اینترمیامی آمریکا شود.

در فاصله کم از انتخاب جدید مسی برای آینده‌اش، رونالدو با اظهاراتش در کنایه به کاپیتان آرژانتین می‌گوید که لیگ عربستان بهتر از لیگ حرفه‌ای آمریکاست.

کریستیانو درمورد احتمال حضور در لیگ حرفه‌ای آمریکا گفت:“ایالات متحده آمریکا؟ به هیچ عنوان. لیگ عربستان بهتر از ایالات متحده است.”

رونالدو اظهار داشت: “بازگشت به فوتبال اروپا؟ آن در کاملا بسته است. من 38 سال و نیم دارم و از نظر من، فوتبال در اروپا کیفیت زیادی را از دست داده است، لیگ برتر تنها لیگی است که از همه بالاتر است.”

1899175

او درمورد لیگ پرتغال گفت: “لیگ پرتغال لیگ خوبی است، اما در صدر نیست. مطمئنم که دیگر در اروپا بازی نخواهم کرد.”

رونالدو با انتقاد از عملکرد داور در بازی امشب گفت: “داور با اخراج العمری بازی را خراب کرد. خیلی زیاد روی کارت قرمز اغراق کرد. با این اخراج تیم ما را نابود کرد. قبل از اخراج خیلی بهتر از سلتاویگو بازی کردیم.”

رونالدو با تایید دوباره این ایده که او پیشگام حضور فوتبالیست‌ها در عربستان بوده، ادامه داد: “کریستیانو جعبه پاندورا را باز کرد و اکنون همه به آنجا می‌روند.

وقتی به من یوونتوس رفتم، سری آ مرده بود و وقتی من با یووه قرارداد بستم، زنده شد. کریستیانو به هر جایی برود، اشتیاق زیادی ایجاد می‌کند.”

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا