آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

عذرخواهی «علی برات زاده»

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد، محکوم می‌کنیم.

به گزارش تدبیرشرق، رضا زارعی در گفت‌وگویی در مورد بی‌احترامی ورزشکار سنگنورد کشورمان در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس ایران اظهار داشت: مسابقات سنگنوردی فرانسه رسمی و از سوی فدراسیون جهانی برگزار شده است. برات‌زاده نیز تنها ورزشکار حاضر در مسابقات بوده و از سوی فدراسیون و وزارت ورزش مجوز داشته است.

وی در ادامه افزود: او عذرخواهی کرده و گفته است هیچ وقت قصد بی‌احترامی نداشتم، اما اتفاق رخ داده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد، محکوم می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در توضیح برگزاری این مسابقات و حضور او به‌عنوان تنها نماینده سنگنوردی ایران اظهار داشت: مسابقات انتخابی المپیک یک مرحله بلدرینگ و یک مرحله لید دارد یعنی ورزشکار باید در دو مسابقه شرکت می‌کرده است، وی در مرحله بلدرینگ امتیاز خیلی خوبی داشت و تنها مسابقه‌ای که می‌توانست در لید شرکت کند همین مسابقه بود که خیلی از قهرمان‌های جهان که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند در این مسابقات نبودند و او به تنهایی در این مسابقات حضور داشته است.

وی با اعلام این مطلب که برات‌زاده را محروم کرده است، خاطر نشان کرد: برات‌زاده را محروم کردیم تا جلسه کمیته انضباطی برای او تشکیل شود و پاسخگو باشد.

زارعی تصریح کرد: برات‌زاده پیامی در صفحه شخصی خود گذاشته است، عذرخواهی کرده و نوشته است قصد انجام چنین کاری را نداشتم و می‌خواستم پرچم را جابه‌جا کنم. او گفته است «مسابقه‌ام نزدیک است و تمرکزم روی مسابقه است و فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ دهد»، اما ما این موضوع را بعد از اینکه عوامل فدراسیون متوجه شدند و بدون اینکه گزارشی به ما برسد، محکوم کردیم.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا