آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان؛ کارگروه اقتصاد مقاومتی محلی برای پیگیری امور فعالان اقتصادی گیلان است

اقتصاد مقاومتی رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان با بیان اینکه هم اینک این کارگروه، محلی برای پیگیری امور فعالان اقتصادی استان به شمار می‌رود، اضافه کرد: دبیرخانه این کارگروه در اتاق بازرگانی گیلان مستقر است.

جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور حجت الاسلام حسین‌پور مسئل دبیرخانه جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی استان و با حضور قاسم رضائیان رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی در خصوص پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی استان گیلان، و با دستور بررسی پرونده سه واحد تولیدی استان و پیگیری مشکلات آن‌ها در اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسین‌پور در خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید استان گفت: این کارگروه با هدف کمک و تسهیل از امر تولید و فعالیت‌های اقتصادی سالم فعالیت خود را آغاز کرده و امروز به عنوان یکی از افتخارات در حوزه اقتصادی سرآمد در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما در این کارگروه رفع موانع تولید و اقتصاد استان است، افزود: با جدیدت موضوعات تعطیلی واحد‌های تولیدی رو در جلسات اقتصاد مقاومتی دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم واحد‌های تولیدی که در برخی از موارد دچار خدشه شده‌اند به چرخه تولید باز گردند.

قاسم رضائیان نیز در این جلسه با تاکید بر رفع موانع تولید اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان در حوزه مسایل بانکی است که امدیوارم با تعامل خوب حاکم در بخش دولتی، بخش خصوصی و بانک‌ها در استان بتوانیم اقدامات موثری جهت رفع موانع تولید داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان با بیان اینکه هم اینک این کارگروه، محلی برای پیگیری امور فعالان اقتصادی استان به شمار می‌رود، اضافه کرد: دبیرخانه این کارگروه در اتاق بازرگانی گیلان مستقر است و فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به بخش حقوقی و داوری اتاق بازرگانی یا بخش اقتصاد مقاومتی درخواست خود را ارائه و پیگیری کنند.

در این جلسه که هر دو طرف پرونده قضایی این واحدها حضور داشتند پرونده‌ها بررسی و دفاعیات شنیده شد و سپس پس از پیگیری مصوبه کارگروه تدوین شد.

/اوخان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا