آخرین خبرهافرهنگی و هنریملی

تو یه رویایی که نمی‌رسی به دستم …

نخستین کنسرت «حامیم» درحال طی ۴ سانس برگزار شد که این خواننده جوان توانست قدرت‌نمایی خوبی به لحاظ اجرا و محبوبیت نزد هوادارانش داشته باشد.

به گزارش تدبیرشرق، حامیم، خواننده جوانی است که طی یک‌سال گذشته، توجهات را به سمت خود معطوف کرده است اما شاید کمترکسی تصور می‌کرد که این دامنه توجهات، به اندازهای گسترده باشد که تمام بلیت‌های اولین کنسرت او، ظرف دو، سه ساعت به پایان برسد؛ سایت فروش بلیت از دسترس خارج شود و شرکت برگزارکننده، سانس‌های دیگری را برای این اجرا تعریف کند.

همین اتفاق، قدرت‌نمایی خوبی برای حامیم بود که نشان دهد یکی از خوانندگان امروز کشورمان است که می‌تواند تمام ظرفیت‌ یک سالن بزرگ را پر کند. علی‌الخصوص اینکه وی برای نخستین اجرای رسمی خود، ۴ سانس متوالی را در رویال‌هال اسپایناس‌پالاس تجربه کرد.

ابتکار زیبایی که در این کنسرت به خرج داده شد، اهدای یک شاخه رز سفید به همراه کارت پستال تصویر و امضای خواننده بود. ابتکاری که سبب شد تا مخاطبان، با یک سیگنال مثبت از یک دوست، وارد سالن اجرا شوند.

حامیم در نخستین اجرای خود، استرس نداشت. خیلی راحت به روی سن آمد، خواند و با مخاطبانش صحبت کرد. شاید برخلاف آنچه که از وی انتظار می‌رفت، کمی بیشتر با مخاطبانش صحبت کرد. احتمالا برای اینکه نشان دهد اضطراب و استرسی ندارد.

این مدل مهندسی اجرا در نخستین کنسرت، حجم بالایی از صمیمیت را به مخاطب حواله کرده و سبب شد تا آنها خاطره بسیارخوبی از این اجرا داشته باشند.

همین پیش‌زمینه سبب شد تا مخاطبان هم در این اجرا سنگ تمام بگذارند. تقریبا صدای آنها در تمام دقایق کنسرت بلند بود و با خواننده همخوانی داشتند و این همخوانی علی‌الخصوص در قطعاتی چون رز سفید و سیاه، سفید به اوج خود رسید.

دو حاشیه بسیار جالب توجه این اجرا، نخست، ادای احترام این خواننده جوان نسبت به حسین زمان هنرمند تازه درگذشت و دیگری حاشیه دوست‌داشتنی این اجرا، پائین آمدن خواننده از سن و ادای احترام به پدر و مادرش بود که با استقبال بسیارخوب مخاطبان همراه شد.

این خواننده در کنسرت خود، قطعات قلب منی، آی ستاره، یکیو دارم، سیته، سفید، کجایی الان، یه‌جوری بنده من دلم به تو، چوندلم، مثل من کسی شبیهت نمیشه، رز سفید، اولاش و مثلا را اجرا کرد.

در مجموع، حامیم در نخستین اجرای خود، نمره قبولی می‌گیرد. این اجرا بعد از آن قدرت‌نمایی در اتمام کلیه بلیت‌ها، نشان از رونمایی چهره‌ای را دارد که در آینده، خبرهای بسیاری راجع او خواهیم شنید. موسیقی پاپ و مخاطبانش، روزبه‌روز در حال پوست‌اندازی و دگردیسی است که حامیم به‌عنوان جدیدترین چهره این موسیقی، یکی از نشانه‌های این دوران به شمار می‌رود.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا