آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

 اسرائیل برای نخستین بار از سامانه «فلاخن داوود» استفاده کرد

فلاخن داوودروزنامه عبری‌زبان «یدیعوت احرونوت» اعلام کرد که مقاومت فلسطین در غزه موشکی سنگین به سمت تل آویو شلیک کرد که در پی آن ارتش اسرائیل برای اولین بار مجبور به فعالسازی سامانه «فلاخن داود» به منظور رهگیری و انهدام این موشک شد که به سمت مناطق مسکونی شلیک شده بود. منبع مذکور تاکید کرد که رهگیری این موشک با استفاده از سامانه فلاخن داوود یک میلیون دلار برای اسرائیل هزینه به دنبال داشته است.

موشک‌های مقاومت فلسطین برای اولین بار رژیم اشغالگر صهیونیستی را مجبور به استفاده از سامانه دفاعی «فلاخن داوود» کرد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطین از عصر چهارشنبه در پاسخ به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی قرار دادند.

گروه‌های مقاومت علاوه بر شهرک‌های صهیونیستنشین مجاور باریکه غزه، دیگر شهرهای اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و یافا را هم آماج حملات راکتی قرار دادند.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت احرونوت» اعلام کرد که مقاومت در غزه موشکی سنگین به سمت تل آویو شلیک کرد که در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار مجبور به فعالسازی سامانه «فلاخن داود» به منظور رهگیری و انهدام این موشک شد که به سمت مناطق مسکونی شلیک شده بود.

منبع مذکور تاکید کرد که رهگیری این موشک با استفاده از سامانه فلاخن داوود یک میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه به دنبال داشته است.

به نوشته این روزنامه، این سامانه بیشتر برای مقابله با موشک‌های بالستیک و حملات پهپادی استفاده می شود. رژیم صهیونیستی برای رهگیری و انهدام موشک‌های مقاومت معمولا از سامانه گنبد آهنین استفاده میکند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تا نزدیکی نیمه شب به وقت محلی، ۴۶۹ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

در حملات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۲۱ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا