آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

ادعای تخلیه زباله در قاضی محله بخش کلاچای کذب است/ علیه دهیار محل شکایت قضایی ثبت کرده ایم

زبالهمهدی رشاد با اشاره به فیلمی که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می شود و موجب واکنش هایی از سوی فعالان محیط زیست و مردم شده است؛ گفت: ادعای تخلیه زباله توسط شهرداری کلاچای در روستای قاضی محله کذب و بر این اساس؛ شکایت کیفری نیز تنظیم شده است.

وی تاکید کرد: ماشین حمل زباله شهرداری کلاچای نیز وقتی توسط این دهیار متوقف شده؛ بهیچ وجه ذر حال تخلیه زباله نبوده و در حال عبور از محل مذکور بوده است.

فرشاد با بیان اینکه دهیار این روستا ادعا می کند علاوه بر ۲۰ فروردین ماه که ماشین حمل زباله را متوقف کرده است؛ در سه ماه گذشته نیز شهرداری کلاچای در این محل زباله تخلیه کرده؛ افزود: مستندات اثبات می کند تا آخرین روز اسفند ؛؛ زباله این شهر تحویل شرکت کودآلی رشت شده است.

شهردار کلاچای ادامه داد: پس از دستور استاندار گیلان و ممنوعیت تخلیه زباله در سابت سراوان نیز تا تاریخ ۱۲ فروردین؛ زباله خود را تحویل سایت زباله چابکسر داده و پس از این تاریخ نیز طی قرار دادی؛ جهت استفاده فناورانه؛ روزانه دو کامیون زباله خود را تحویل شرکتی داده ایم که به خارج استان انتقال داده است.

وی با تاکید بر اینکه؛ براساس مستندات و طبق اظهارات مالک زمین؛ ماهها پیش از اینکه دهیار این محل چنین ادعایی در خصوص شهرداری کلاچای مطرح کند؛ این منطقه محل دپوی زباله توسط مسئولان محلی بوده؛ افزود: مشاهده زباله های موجود در این مکان بخوبی گویای صحت اظهارات اینجانب است.

/گیلان صدر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا