آخرین خبرهااستان هااسلایدر

انتصاب سرپرست برای شهرداری منطقه یک رشت با حفظ سمت؛ چرا و چگونه؟

//خزر: چرا سرپرست شهرداری رشت با انتصاب دانش شکیب (که هم اکنون سرپرست منطقه دو است) بر راس شهرداری منطقه یک، ضرورت تغییر در راس شهرداری این منطقه را حفظ کرده و زنده نگه داشته است؟

به گزارش تدبیرشرق، سرانجام با حکم سرپرست شهرداری رشت، پورناصرانی از راس شهرداری منطقه یک کنار رفته و دانش شکیب با حفظ سمت به عنوان سرپرست این منطقه شهرداری منصوب شد.

اگرچه گفته می شود لزوم تغییر در راس شهرداری منطقه یک ضروری بوده اما چرا سرپرست شهرداری رشت با انتصاب دانش شکیب (که هم اکنون سرپرست منطقه دو است) بر راس شهرداری منطقه یک، ضرورت تغییر در راس شهرداری این منطقه را حفظ کرده و زنده نگه داشته است؟ به بیان دیگر چرا برای هدایت این منطقه مهم شهرداری رشت، از سرپرست فعلی شهرداری منطقه دو استفاده شده و از ظرفیت سایر مدیران نام آشنا و موفق شهرداری که حتی پیش تر هم سابقه عملکرد موفق در مناطق شهرداری را داشته اند یا سایر نیروهای واجد شرایط، بااستعداد و پرانگیزه شاغل در شهرداری، استفاده نشده است؟ آیا قحط الرجال در شهرداری رشت منجر به انتخاب یک مدیر برای سرپرستی همزمان دو منطقه شهرداری رشت شده است؟

پرواضح است که با انتصاب دانش شکیب بر راس شهرداری منطقه یک آن هم در شرایطی که وی همزمان سرپرست شهرداری منطقه دو است، همچنان ضرورت انتصاب مدیر جدید برای شهرداری منطقه یک در آینده ای نه چندان دور، باقی مانده اما با انتصاب سایر مدیران موفق و با تجربه در شهرداری رشت و یا استفاده از نیروهای پرانگیزه دیگر که از قضا کم تعداد هم نیستند، این ضرورت حداقل در آینده ای نزدیک مرتفع می شد!

در پایان، ذکر این نکته ضروری است که شهرداری منطقه ۱ یکی از مهمترین و پردرآمدترین مناطق شهرداری رشت بوده و لذا وابسته نمودن سرنوشت این منطقه مهم شهرداری به تغییرات پی در پی، به هر دلیل ونیتی هم که باشد، عجیب و قابل تامل است!

/ خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا