آخرین خبرهافرهنگی و هنریملی

فرامرز صدیقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به‌دلیل مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است و وضعیت جسمی‌اش رو به بهبود است.

به گزارش تدبیرشرق، مدت‌‌ها است فرامرز صدیقی جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار نگرفته است و این روزها می‌توان «گمگشته» او را که در ماه رمضان روی آنتن می‌رفت یادآوری کرد. این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به‌علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.

برخی از کانال‌های مجازی وضعیت او را وخیم و بغرنج اعلام کرده‌اند اما سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بیمارستان محل بستری فرامرز صدیقی حضور پیدا کرده و در جریان روند درمان این بازیگر پیشکسوت قرار گرفته است.
وی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم خبر داد: حال فرامرز صدیقی خوب است، به بیمارستان رفتم و از حال‌واحوالش خبردار شدم، خوشبختانه وضعیت جسمانی‌اش رو به بهبود است و آن‌طور که پزشکان گفته‌اند دو سه روز آینده به بخش منتقل خواهد شد و متعاقباً می‌تواند از بیمارستان مرخص شود و درمان در منزل ادامه پیدا کند.

/تسنیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا