آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

مجتبی شیری: نباید ملوان را دست‌کم گرفت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش تدبیرشرق، مجتبی شیری، مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا پیروزی پرسپولیس برابر مس رفسنجان را اتفاق خوبی دانست و تاکید کرد: پرسپولیس برابر مس بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست برد مهمی را به نام خود ثبت کند و با این برد و سه امتیاز به حضور خود در جمع مدعیان لیگ برتری ادامه بدهد.

وی در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس پس از تعطیلات توانسته است شرایط بهتری را به دست آورد و به نوعی باید گفت تعطیلات و وقفه اخیر به نفع تیم بود. پرسپولیس نشان داده می تواند روز به روز بهتر عمل کند و امیدوارم روند حرکتی تیم به گونه ای باشد که در بازی های باقی مانده از لیگ برتر با کسب تمامی امتیازهای ممکن شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

شیری در خصوص شرایط تیم گل‌محمدی در فاز دفاعی تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل قالب دفاعی خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. اگرچه در برخی بازی ها بنا به شرایط خاص تغییراتی در ترکیب خط دفاعی رخ داده است اما در مجموع باید گفت این تیم در فاز دفاعی به هارمونی و نظم خوبی رسیده که این موضوع باعث شده پرسپولیس یکی از بهترین خط دفاع های این فصل را به خود اختصاص دهد. البته باید به نقش موثر بیرانوند در این اتفاق تاکید داشت. بیرانوند به عنوان یک دروازه بان کامل و کم اشتباه از نظر فنی و روحی آرامش خوبی را به ساختار دفاعی پرسپولیس منتقل کرده است.

مجتبی شیری در مورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر ملوان گفت: در نیم فصل دوم بازی برای همه تیم ها سخت می شود. ملوان تیمی است که برای رسیدن به شرایط بهتر در جدول تلاش می کند و نباید حریف را دست کم گرفت. همه تیم ها برابر پرسپولیس انگیزه های ویژه ای دارند و این موضوع شامل حال ملوان می شود. بازی در تهران و روبروی هواداران می تواند انگیزه قرمزها را برای پیروزی و کسب سه امتیاز صدچندان کند تا مسیر برای رسیدن به قهرمانی هموار شود.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا