آخرین خبرهااستان ها

حرکت در راستای تحقق درآمدهای پایدار شهرداری رشت

۵۵ درصد بهبود در میزان تحقق بودجه شهرداری منطقه سه نسبت به سال گذشته

مدیر منطقه سه شهری رشت ضمن تاکید بر راهبرد شهرداری بر لزوم پیش‌بینی درآمدهای پایدار برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان گفت: ۱۰۳ درصد از بودجه منطقه سه شهری وصول شده که این میزان، افزایش ۵۵ درصدی وصولی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ، حامد حیدری ، مدیر منطقه سه شهری رشت امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ طی گزارشی ، تحقق بودجه منطقه تحت پوشش خود را با روند افزایش ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارائه کرد.
مدیر منطقه سه شهری رشت رقم پیش بینی شده بودجه برای این منطقه را امسال معادل ۱۲۳ میلیارد ذکر کرد و یادآور شد: با پیگیری و اخذ ارقام بستانکاری شهرداری منطقه توانستیم میزان وصولی بودجه محدوده خود را به ۱۲۶ میلیارد در سال ۱۴۰۱ برسانیم.
حیدری در تشریح میزان وصول بودجه سال ۱۴۰۱ منطقه سه شهری نیز اذعان کرد: با همت همکاران بخش درآمدها و با تسویه به هنگام شهروندان ۱۰۳ درصد از بودجه منطقه وصول شده که این میزان، افزایش ۵۵ درصدی وصولی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.
وی رقم تحقق بودجه در منطقه سه شهری را در سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بیش از یک سوم بودجه امسال یعنی معادل ۴۴ میلیارد تومان آن، در دوماهه اخیر احصاء و از این محل به درآمدهای سالانه شهرداری رشت افزوده شده است.
مدیر منطقه سه شهری رشت در پایان اضافه کرد: در راستای نیل به سمت برنامه راهبردی شهرداری رشت، برنامه ریزی برای پیش‌بینی درآمدهای پایدار و تلاش برای تحقق بودجه سالانه قبل از اتمام مدت مقرر آن همواره در دستور کار شهرداری منطقه سه شهری قرار داشته است‌.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا