آخرین خبرهااسلایدر

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را سی تا چهل برابر می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیۀ آخرین جلسه هیأت دولت سال جاری عنوان کرد که سرعت اینترنت را سی تا چهل برابر می‌کنیم و اینترکانکشن هم تا پایان سال اجرایی می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سرعت متوسط اینترنت موبایل حدود 15 مگابایت بر ثانیه است. سرعت اینترنت خانگی البته کمتر است.

وی در ادامه می‌افزاید: ما به دنبال این هستیم تا سرعت اینترنت را در استان‌های مختلف سی چهل برابر بکنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: از زمانی که طرح فیبر نوری برای کسب و کارها آغاز شده است، سرعت هشتصد نهصد مگابایتی به مشتریان داده شده است.

زارع پور ابراز امیدواری کرد که سرعت‌های چند صد مگابایت بر ثانیه ارائه شود و بیان داشت: در یک سال گذشته سرعت اینترنت افزایش یافته است.

این عضو کابینۀ سیزدهم تأکید کرد: تا پایان سال پیام رسان های داخلی به یکدیگر متصل می شوند و تمامی افراد می‌توانند در بخش حریم خصوصی پیام رسان خود تعیین کنند که از سایر پیام رسان‌ها نیز پیام می‌پذیرند و ارسال می کنند.
وزیر ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد: بخشودگی ها و معافیت های مالیاتی برای کسب و کار‌های اینترنتی که در سکو‌های داخلی فعالیت می‌کنند طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ اجرایی می شود.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا