آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سپاه ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان گیلانی ساخت

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در سال جدید به صاحبانش تحویل داده خواهد شد گفت: ساخت ۸۹۲ واحد برای کارکنان سپاه در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ الیاس کوثری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 60 واحد مسکونی شهید مدرس رشت با اشاره به ضرورت تامین مسکن اظهار داشت: فراهم‌ کردن منزل مسکونی یکی‌ از نیازهای اساسی در جامعه است‌.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه کلمه «بیت» در قرآن کریم بیش از 70 بار تکرار شده است، تصریح کرد: تکرار کلمه بیت نشان‌دهنده نقش مهم منزل مسکونی در ایجاد آرامش در آحاد جامعه است.

کوثری با تاکید بر لزوم توجه به ساخت منزل مسکونی برای جوانان و نسل جدید گفت: فراهم کردن مسکن برای جوانان یکی‌ از ضروریات برای کاهش سن ازدواج در کشور است و سپاه قدس گیلان در این حوزه با احداث منزل مسکونی برای تعدادی از نیازمندان و جوانان پاسدار گام‌های خوبی در استان برداشته است.

وی از ساخت 500 واحد مسکن محرومین در این استان تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: سپاه پاسداران با ساخت مسکن محرومین، باری را از دوش دولت برداشته است.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه 500 واحد مسکن محرومین در سال جدید به صاحبانش تحویل داده خواهد شد افزود: احداث و تحویل این واحدها با کمک و تلاش خیرین و بسیج سازندگی رقم خواهد خورد.

کوثری از ساخت بیش از 800 واحد منزل مسکونی توسط سپاه قدس گیلان برای پاسداران خبر داد و بیان کرد: پاسداران شبانه‌روز در حال خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف هستند و هم‌اکنون ساخت 892 واحد برای کارکنان سپاه در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تسنیم، پروژه‌های در دست احداث سپاه قدس گیلان توسط شرکت خانه‌سازی رزمندگان استان گیلان شامل پروژه 110 واحد‌ مسکونی شهید دوربین بندرانزلی، 650 واحد مسکن شهید سلیمانی رشت،  73 واحدی لاهیجان و 60 واحدی شهید مدرس رشت است.

/تنسیم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا