آخرین خبرهااستان هاتیتر اول

شهردار آستانه اشرفیه استعفا داد!

بعد از حرف و حدیث‌های فراوان مبنی بر آبستراکسیون سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و تحت فشار قرار گرفتن علی مقصودی مبنی بر استعفا، بلاخره وی مجبور به نوشتن استعفا در روز دوشنبه شد.

به گزارش تدبیرشرق، در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه که عصر امروز با حضورز اکثریت اعضا برگزارشد با استعفای علی مقصودی شهردار آستانه اشرفیه موافقت شد.

به گزارش جلال شرق، بعد از حرف و حدیث‌های فراوان مبنی بر آبستراکسیون سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه و تحت فشار قرار گرفتن علی مقصودی مبنی بر استعفا، بلاخره وی مجبور به نوشتن استعفا در روز دوشنبه شد و طی نشستی که قرار بود امروز ساعت ۱۱ به صورت علنی برگزارشود و بنا به دلایلی به ساعت ۱۳ و در ادامه به ساعت۱۴/۳۰ به صورت غیر علنی شروع شد و سه نفر از اعضای حاضر شورا با استعفای علی مقصودی موافقت کردند و در ادامه مهندس اسلامی را بار دیگر به عنوان سرپرست شهرداری با سه رای انتخاب کردند.

هم چنین در این نشست موضوع قبول پست شهرداری از سوی سید عباس نورحسینی نایب رئیس شورا مطرح و پس از مشورت‌های لازم وی با اکثریت آرا و ۵ رای موافق به عنوان شهردار آستانه اشرفیه انتخاب شد تا پس از سیر مراحل قانونی پست سازمانی وی از سوی استانداری ابلاغ گردد.

با خارج شدن سید عباس نورحسینی از سمت عضو شورا، مجتبی علی خواه که دارای دکترای رشته معماری است به عنوان عضو جدید وارد شورا خواهد شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا