آخرین خبرهااسلایدر

سردار رادان : نگاه امنیتی به چهارشنبه آخر سال نداریم

رئیس پلیس کشور گفت: امسال با برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ بایستی نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار کنیم و هرگز اجازه ندهیم خاطر مردم در این ایام مکدر شود؛ نوروز ۱۴۰۲، سال آزمون انتظامی در نزد مردم است.

به گزارش تدبیرشرق، رئیس پلیس کشور گفت: امسال با برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ بایستی نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار کنیم و هرگز اجازه ندهیم خاطر مردم در این ایام مکدر شود؛ نوروز ۱۴۰۲، سال آزمون انتظامی در نزد مردم است.

پیش از ظهر امروز قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ با شعار “نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای” با حضور سردار “احمدرضا رادان” رئیس پلیس کشور و جمعی از مسئولان مربوطه به صورت ارتباط تصویری برگزار و در این قرارگاه در ارتباط با تامین نظم و امنیت در سراسر کشور با توجه به ایام پایانی سال ۱۴۰۱، چهارشنبه آخر سال، کنترل ترافیک و تسهیل در رفت و آمدها قبل سال و حین ایام نوروز، کنترل و رصد مرزها و اهتمام به هوشمندسازی و … بحث و گفت و گو شد.

اهمیت برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲

سردار “احمدرضا رادان” در این قرارگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان المعظم گفت: خدمت تمامی فرماندهان انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور به واسطه اقدامات، تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدت ها خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم ان شاءالله همه شما عزیزان در این ماه مبارک جزو سربازان امام عصر(عج) قرار بگیرید.

وی به اهمیت برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ اشاره کرد و ادامه داد: این قرارگاه برای همراهی مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شده و بحمدالله گزارشات ارائه شده در این راستا حاکی از تلاش ها، فعالیت ها و آمادگی پلیس برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز ۱۴۰۲ است.

رئیس پلیس کشور به چند نکته مهم و مورد توجه قبل از شروع سال ۱۴۰۲ اشاره و عنوان کرد: آمادگی کامل پلیس (اشاره به پشتیبانی ها)، بهره بردن از تمامی امکانات و ظرفیت های در اختیار برای انجام مطلوب ماموریت ها و تسریع در خدمت رسانی، تامین نظم و امنیت با توجه به روزهای شلوغ پایانی سال و ارتقاء اشراف اطلاعاتی از جمله مواردی هستند که بایستی بیش از پیش در این ایام مورد اهتمام قرار بگیرند.

قرارگاه نوروزی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم

سردار رادان همچنین تاکید کرد: امسال با برگزاری قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ بایستی نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار کنیم و هرگز اجازه ندهیم که خاطر مردم در این ایام مکدر شود؛ نوروز ۱۴۰۲، سال آزمون انتظامی در نزد مردم است؛ بنابراین ضرورت دارد تمامی مواردی که در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم مطرح می شود تا مرحله اجرایی شدن پیگیری شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه در همه حال مأموریت های انتظامی برای خدمت رسانی به مردم است به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و ادامه داد: نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال یک نگاه کاملا اجتماعی است نه امنیتی؛ ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

وی همچنین گفت: همه ما درصدد هستیم که چهارشنبه آخر سال یک روز خاطره انگیز برای مردم عزیز باشد از این رو لازم است که خانواده ها در این ایام در کنار فرزندان خود قرار بگیرند و از شور و نشاط آن ها مراقبت کند؛ از سویی پلیس نیز هرگز اجازه ندهد که هیچ معبر و میدانی، محلی برای برگزاری چهارشنبه آخر سال باشد؛ بلکه بایستی به صورت محله محور و کوچه محور باشد.

اطلاع‌رسانی دقیق برای برقراری امنیت و آرامش

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به اطلاع رسانی دقیق و درست در این باره اشاره کرد و گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهر در کنار مردم است و با افرادی که بخواهند از مرز قانون عبور کنند، قطعا برخورد خواهد شد. (اشاره به برخورد با خوروهای متخلف در این ایام و توقیف آن ها تا پایان تعطیلات نوروز با هماهنگی قضائی)

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رادان همچنین به افزایش سفرهای نوروزی و نقش موثر پلیس راهور اشاره و تصریح کرد: پلیس راهور نیز بایستی در این ایام حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته باشد، ضرورت دارد تمامی ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر خصوصا کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در اختیار پلیس راهور قرار بگیرد تا مردم عزیز نوروز و سفرهای خوبی را تجربه کنند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا