آخرین خبرهااجتماعیملی

وزیر آموزش و پرورش: بخش اعظم مسئله مسمومیت دانش‌آموزان به دلیل ایجاد جو روانی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: بخش اعظم موضوع مسمومیت دانش آموزان ناشی از زمینه‌های ایجاد جو روانی در جامعه دانش آموزان و خانواده ها بوده و رسانه باید به عنوان یکی از ارکان فرآیند تربیت، این‌ جو را تلطیف کند.

به گزارش تدبیرشرق ، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست بررسی علت مسمومیت در دانش آموزان‌گفت: امروز به دستور اقای رئیس جمهور در هیئت دولت، مرجع واحدی برای همگرایی بین دستگاه ها در ماجرای مسمومیت دانش آموزان تشکیل شد و مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شد. بلافاصله  پس از دستور رئیس جمهور با حضور تمام دست اندرکاران و دستگاه های مربوطه جلسه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: بخش اعظم این موضوع ناشی از زمینه های ایجاد جو روانی در جامعه دانش آموزان و خانواده ها بوده، رسانه باید به عنوان یکی از ارکان فرآیند تربیت، این‌جو را تلطیف کند و این آرامش را ایجاد کند و در این راستا بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم جریان تعلیم و تربیت را آنگونه که هست پیش ببریم و برای دانش آموزان عزیز که در طول مدت کرونا جامانده بودند بتوانیم این جاماندگی را جبران کنیم.

نوری در پایان افزود: دانش آموزان ما علیرغم‌تمام توطئه ها در پنج المپیاد جهانی رتبه چهارم دنیا را کسب کردند و این یکی از شاخص های خوب است. انشالله این ماجرا هم پیگیری و برطرف خواهد شد.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا