آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اول

بلای بی برنامگی بر جان منطقه آزاد انزلی با مدیریت فرهادی

آقای عبدالملکی فکری به حال منطقه آزاد انزلی بکنید

روز گذشته عیسی فرهادی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در دیدار با رییس جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد که منطقه آزاد انزلی می تواند فاز قوی کشاورزی گیلان باشد!

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، ظاهرا فرهادی که طی ماههای گذشته شایعه رفتن از گیلان اش بارها مطرح گشته است به این نتیجه رسیده که قطب کشاورزی نسبت به تجارت ازاد برای این سازمان مثمر ثمر تر خواهد بود.
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی که این روزها به گواه تصاویر منتشر شده از وی در خروجی خبری این سازمان با لباس غیر رسمی و اسپرت در دیدار با رییس کل دادگستری و رییس سازمان جهاد کشاورزی و .. استان حضور می یابد در جلسه با جهاد کشاورزی استان از احداث سورتینگ و سردخانه به جهت صادرات محصولات کشاورزی و واگذاری دو زمین ۱۰ و ۲۰ هکتاری به منظور تولید محصولات کشاورزی خبر می دهد اما بواقع و پس از مطالعه این افاضات سوال هر شنونده عاقلی از فرهادی این است که مالکیت تام کدام زمین هکتاری در محدوده منطقه آزاد متعلق به این سازمان است که به جهت کشاورزی در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد؟
چرا اقای فرهادی تا کنون اشاره ای به زمین اختصاص یافته به شهر صنعتی شماره ۳ نداشته و از درصد پیشرفت فیزیکی زیر ساخت آن گزارشی به گیلانیان نمی دهد؟
چرا در زمان مدیریت فرهادی بر منطقه آزاد انزلی، زمین مرغوبی که با پیگیری مدیرعامل سابق و دستگاه قضایی از ید فردی خارج گردیده است هنوز در اختیار وی بوده و دستور قضایی باز پسگیری آن اجرا نگردیده است؟!

شاید بتوان مدیریت ۷ ماهه عیسی فرهادی در منطقه آزاد انزلی را در چند جمله توصیف کرد:
مدیریت پروپاگاندا و شعار، نظارت از راه دور (با توجه به ایام هفته سپری شده در تهران) و لذت بردن از آب و هوای معتدل ساحلی !!!

تدبیر شرق بزودی به جزییات بیشتری از موارد مطروحه در این یادداشت می پردازد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا