آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اول

فصل تغییر در گیلان کلید می‌خورد؟

دوستدار به رضوانشهر می رود؟

بوی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مشام می رسد و برخی مدیران که هوای کرسی های سبز مجلس را دارند، اماده استعفا می شوند.

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، دولت برای پیشبرد امور سیاسی – اقتصادی خود نیاز به مجلسی همسوتر از گذشته دارد، از همین رو پر بیراه نیست که چراغ سبزی به مدیران منتصب خود در مناصب اجرایی نشان دهد تا کرسی های سبز مجلس را تصاحب کنند.
گیلان نیز از این قاعده مستثنی نیست و برخی مدیران کل و فرمانداران، خود را اماده استعفا می کنند تا بتوانند در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

شنیده های خبرنگار تدبیرشرق حکایت از استعفای فرمانداران رشت و رضوانشهر و یا مدیران کل صداوسیما، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دخانیات و چندین و چند مقام دولتی دیگر دارد، اما تا این مهم به واقعیت تبدیل شود یقینا اتفاقات ریز و درشت فراوانی خواهد افتاد.
در این بین اما نکته مهم، رایزنی گزینه های جدید برای کسب کرسی هایی است که قرار است خالی شود، گروهی از الان جلسات شبانه را آغاز کردند تا از قافله عقب نمانند.
اما باتوجه به سابقه دکتر دوستار رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و رییس وقت ستاد انتخاباتی حجه الاسلام رییسی در گیلان، یقینا کرسی اول به وی می رسد و از آنجاکه اصالتی تالشی دارد به یقین نزدیک تر خواهد بود که در آینده ای نه چندان دور به عنوان فرماندار رضوانشهر برگزیده شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا