آخرین خبرهااستان ها

کشف ۱۱۰۰۰ مواد محترقه در گیلان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به کشف انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه‌های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۱ هزار عدد انواع مواد محرقه غیرمجاز به ارزش حدود ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

به گزارش تدبیرشرق، ارحام عفت‌دوست امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرساله در چهارشنبه آخر سال حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه غیرمجاز صدمات جانی و مالی زیادی به بار می‌آرود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال جلوگیری از استفاده مواد محترقه توسط عده‌ای و فروش این مواد است.

وی با اشاره به کشف ۱۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در گیلان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد محترقه غیرمجاز در یکی از مغازه‌های رشت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۱ هزار عدد انواع مواد محرقه غیرمجاز به ارزش حدود ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از دستگیری ۲ متهم این پرونده در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته متهمان ۲۳ و ۳۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عفت‌دوست با بیان اینکه پیشگیری از حوادث و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال به هوشیاری خانواده‌ها نیاز دارد، افزود: مردم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در زمینه توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز، مورد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا