آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

جزئیات جلسه ۹ اسفند هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال؛ بحث سرمربی تیم ملی داغ می‌شود

 عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تدبیر شرق، جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه ۹ اسفندماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، جلسه‌ای که مهم‌ترین دستور کار آن بحث بر سر گزینه‌های داخلی و خارجی سرمربیگری تیم ملی است.

طهمورث حیدری عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی گفت: در جلسه گذشته مهدی تاج درباره حضور کارلوس کی‌روش در قطر توضیحاتی داد و عنوان کرد با توجه به اینکه این کشور پول دارد، می‌تواند با هر مربی‌ای قرارداد ببندد. در جلسه قبلی یک سری توضیح کلی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی داده شد اما در جلسه روز سه شنبه قرار است برای اولین بار به صورت جدی درباره انتخاب سرمربی بحث شود و گزینه‌هایی مورد نظر بررسی شوند.

حیدری در ادامه درباره اینکه در پایان جلسه سه شنبه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می شود، اظهار داشت: در این جلسه صحبت خواهد شد اما مشخص نیست که به نتیجه برسیم و ممکن است بحث ادامه پیدا کند و در جلسات بعدی تکلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شد جلسه روز سه شنبه هیئت رئیسه قرار است به دلیل اعتراض به تحریف نام خلیج فارس در جام کشورهای عربی در خارک برگزار شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه در خارک تنها یک پیشنهاد از سوی یکی از اعضا بود که اصلا به مرحله طرح و رای‌گیری برای تصویب هم نرسید و جلسه روز سه‌شنبه در تهران برگزار می‌شود.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا