آخرین خبرهاتدبیر ورزشیسیاسیملی

آخرین اخبار از سلامتی وزیر ورزش

کادر پزشکی آخرین وضعیت سلامت وزیر ورزش را اطلاع رسانی خواهد کرد

معاون روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین شرایط جسمانی وزیر ورزش گفت: سجادی در حال طی کردن مراحل درمانی است و به محض دریافت اطلاعات جدید از کادر پزشکی، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش تدبیرشرق، اژدر شهابی معاون روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و کارمندان آسیب‌دیده وزارت ورزش در جریان سقوط بالگرد، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان در حال طی کردن مراحل درمانی است. ما در زمینه مسائل پزشکی اشراف و تخصصی نداریم اما به محض دریافت اطلاعات جدید از سوی کادر پزشکی و تخصصی، آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش را از طریق سایت وزارت ورزش به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

شهابی با اشاره به ترخیص دو نفر از کارمندان وزارت ورزش از بیمارستان افزود: در حادثه سقوط بالگرد، ۴ کارمند وزارت ورزش و جوانان نیز آسیب دیدند که روز گذشته ۲ نفر ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی و ایمان روحانی‌منش در بیمارستان بستری و مشغول دریافت خدمات درمانی هستند. معتمدکیا از ناحیه کتف آسیب دیده و روحانی‌منش هم با آسیب دست و زانو مواجه شده است. البته شرایط جسمانی هر دو نفر خوب است و بعد از انجام آزمایشات لازم و طی کردن مراحل درمانی، فکر می‌کنم تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص شوند.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا