آخرین خبرهااستان هاحوادثخبر داغ

مونوکسید کربن؛ عامل مرگ ۴ نفر در رودبنه

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از جان‌باختن چهار نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن داخل یک ویلا در منطقه رودبنه خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه چند روزی است چهار نفر از اقوام آنها برای تفریح به ویلای خود در منطقه رودبنه مراجعه کرده‌اند ولی هیچ خبری از آنها نیست و جوابگوی تماس‌ها و زنگ درب نیستند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی شهرستان لاهیجان با حضور در محل مورد نظر با جسد چهار مرد مواجه شدند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، آنها به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن از وسایل گرمایشی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: جسد متوفیان ۴۳، ۴۷، ۵۰ و ۶۹ ساله که اهل و ساکن استان قزوین بودند برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

محمدی نسب از شهروندان خواست هنگام استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی به کارگیری از وسایل مورد نظر را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا