آخرین خبرهااسلایدراقتصادیتیتر اولسیاسیملی

معاون امور مجلس رئیس جمهور: احداث راه آهن گیلان برای توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است


معاون امور مجلس رئیس جمهور، اتمام احداث راه آهن در گیلان را برای توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر دانست و افزود: این استان در آینده نزدیک در حوزه های گوناگون شاهد پیشرفت های خوبی خواهد بود.

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوری امروز، ۴ اسفند ماه در دیدار با استاندار گیلان، با بیان اینکه استان گیلان دارای شخصیت های برجسته دینی، علمی، فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است، اظهار کرد: گیلان ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد.

وی افزود: باید برای شناساندن ابعاد گوناگون شخصیت های تاثیرگذار که در کنار نخبگی به نور ایمان و عمل مجهز بوده اند بیش از پیش تلاش کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری، همچنین اتمام احداث راه آهن در گیلان را برای توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر دانست و افزود: با توجه به فضای راهبردی فراهم آمده از سوی دولت سیزدهم در منطقه و ظرفیت های ویژه گیلان، این استان در آینده نزدیک در حوزه های گوناگون شاهد پیشرفت های خوبی خواهد بود.

اسدالله عباسی، استاندار  گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی رئیس جمهور برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم به زودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان استقرار دولت تلاش شده تا در بخش های مختلف زیرساختی و اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی و… توسعه متوازنی ایجاد شود.

/ ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا